Thursday 31 March 2016

Een heerlijk dagje met Jane

Vandaag had ik lekker een dagje vrij,
en na eerst de nodige huishoudelijke taken gedaan te hebben, vanmiddag heerlijk even tijd genomen om aan wat Jane blokjes te werken...
Had a nice day off work today,
and after the necessary household chores, it was time to do a little work on my baby Janes...
Gezellig samen met het poezebeest..
With the cat keeping me company..


F-2 'Kaleidoscope'
F-10 'Potholder'

 Deze 2 blokjes had ik eerder deze week al gemaakt..

These 2 blocks I done earlier this week..









..en met dit blokje, F-5 ben ik dan vanmiddag even bezig geweest,  de applicaties moesten er nog op, maar ze zijn zo ontzettend klein, dat ik er niet heel lang achter elkaar aan kan werken. 

..and this is the block I was working on this afternoon, F-5,  still needed to put on the applique pieces, but they are so very tiny and I am not able to work on those for too long.

Dus dan doe ik tussendoor  gewoon even een ander blokje..dit is blok F-11 met een ondergrond van wat grotere stukjes en dan komen de applicaties er later wel weer op.
So in between I simply do another block..this is block F-11 and has some larger pieces, and the little applique pieces I will do those another time.
 
Totdat het poezenbeest zegt..'nu is het wel weer genoeg voor vandaag!'
Until the cat says.. "Enough for today!"

 
'till next time!
Essie

1 comment:

  1. Wat ga je lekker hard Esther en wat zijn ze allemaal leuk. Ik wil ze graag eens zien. Breng ze eens mee op de thee.
    Liefs van Riet

    ReplyDelete