Thursday 1 September 2016

Een nieuwe quiltwinkel..

En ook nog eens dichtbij!
Dat moest natuurlijk even van dichtbij bekeken worden.
Dus ik op pad..met de fiets..en dat is heel goed te doen want al met al 
is het misschien nog geen 5 kilometer.


Het is heerlijk weer en al fietsend over de dijk langs de Hollandse IJssel 
kom ik al veel volle fruitbomen tegen.
Ook de kastanjebomen zitten al vol met kastanjes.
Zo merk je dat ondanks deze mooie dagen de zomer toch al aan zijn eind is 
en de herfst al voor de deur staat.

Mijn bestemming is Ouderkerk aan den IJssel, 
en om daar te komen kun je met het pontje oversteken.
Wat blijft dat toch leuk om te doen...

De Zeemeeuw brengt mij naar de overkant 
en vandaar volg ik de dijk weer verder naar mijn bestemming..
Quiltwinkel  De Dijkquiltster 

Wat een prachtige winkel!
heel mooi ruim opgezet en heel licht en open.

een mooie grote tafel om aan te zitten tijdens de Bees en workshops.













Er is een ruime keuze aan stoffen..



 Deze grappige poppen worden momenteel gemaakt tijdens een van de Bee's


En wat dacht je van deze... iemand een snoepje?


Al met al een geslaagde dag, en een leuke ontdekking.
Het was is een bezoekje meer dan waard en ik zal hier zeker vaker terugkomen!
 

Tot de volgende keer!
Essie

4 comments:

  1. Daar moet ik dan ook gauw eens naar toe natuurlijk ;)))))))))

    ReplyDelete
  2. Hoi Esther,

    Ik kan zo snel geen emailadres op je website terugvinden dus probeer het even zo. Ik ben op zoek naar een quilt bee in de regio Rotterdam en bij het googlen kom ik telkens terug bij jouw weblog. Vorm jij met een aantal dames in de regio Rotterdam een bee? Zo ja, zou je me met wat meer informatie kunnen mailen (zoeken jullie nog leden? Hoe vaak komen jullie bij elkaar? Waar? Hoe laat? dat soort dingen)? Mijn emailadres: cottonpaperflowers at gmail dot com .

    Dank en met groeten!
    Anne

    ReplyDelete
  3. Goedemiddag ik ben geen ervaren Quilster al volg het quilten al jaren.jaren terug beginnerscursus gedaanNu voor het eerst een hartjes quilt aan het doorpitten. En aan de uitdaging van Wendy Voster mee gedaan. Vind het erg leuk om op je blok te kijken en te lezen
    Groet Jenny

    ReplyDelete